#CiberseguridadeTVG - Inés Amor

Imaxe

Ultimamente o pequeno e mediano comercio está a ser vítima de múltiples estafas telefónicas. 

No caso de Galicia este tipo de estafa afecta principalmente á hostalería, dándose tamén noutro tipo de establecementos. 

Inés Amor explicou que estas estafas inícianse cunha chamada urxente onde o estafador, facéndose pasar por unha empresa de paquetería, indica que se vai a recibir unha mercadoría moi importante para a cal hai que realizar un pago previo. A través de técnicas de enxeñería social, o estafador trata de convencer ao encargado ou empregado da tenda de realizar o pago, chegándolle a pedir o seu teléfono particular co obxectivo de ter as dúas liñas ocupadas e impedindo así que se poida chamar á persoa ao mando do establecemento para comprobar a veracidade da información. 

Para evitar este tipo de delitos, Inés Amor indicou unha serie de consellos:

  • Comprobar sempre a información trasladada coa persoa ao mando do establecemento.

  • As empresas de paquetería nunca esixen un pago inmediato.

  • Tanto o número de teléfono polo que chaman como a conta bancaria, son números estranxeiros.

Por último, a portavoz da Policía Nacional advertiu das últimas estafas xurdidas tras a catástrofe en Siria e Turquía, onde os ciberdelincuentes fanse pasar por ONGs para recadar diñeiro supostamente destinado a estos dous países.

Neste sentido, Inés Amor sinalou a importancia de non acceder nunca a ligazóns enviadas dende fontes externas e sempre facelo a través de canles oficiais das ONGs ou empresas que colaboran. 

Para ver a entrevista completa, presionar aquí e visualizar no minuto 15:09.